Online adverteren

Online adverteren

Search Engine Advertising

Als we praten over online adverteren hebben we het eigenlijk over Google Adwords. Het invoeren van Adwords advertenties en het beheren ervan, het lijkt zo eenvoudig. Er zit echter veel meer achter Adwords dan u in eerste instantie denkt. Kennis is belangrijk om de advertenties te optimaliseren en de kosten te minimaliseren. Hoe vaak gebeurt het dat u de advertenties erin zet en na een paar weken stopzet omdat het resultaat teleurstellend is? Herkent u dit? Schakel dan eens een specialist in.

 

Kostenbesparing door minder klikken maar een beter bereik bij uw potentiële doelgroep.

Optimaliseren Adwords campagne

Het optimaliseren van Adwords komt er in het kort op neer dat:

  • alle overbodige zoekwoorden uitgesloten worden;
  • plaatsingen geanalyseerd en uitgesloten worden;
  • getarget wordt op basis van geslacht, leeftijd, locatie;
  • de adverentietekst pakkend, wervend én relevant is;
  • en meer.

Tip: Hoge respons en perfecte meetbaarheid? Maak dan een speciale landingspagina of actiesite.

Tip: heeft u al gewerkt met de remarketing-tag? Nog zo’n mooie en gratis tool.

Mirjam

Dit artikel is geschreven door de eigenaar van deze site en met zorg samengesteld. Omdat de (digitale) wereld om ons heen snel verandert, en informatie veroudert, aanvaarden wij geen aansprakelijkheid op de inhoud van deze tekst.

Reacties zijn gesloten.