Mijn opgedane kennis in ruim 20 jaar werkervaring deel ik graag met u!

leren

 

Moet ik bepaalde marketingtaken uitbesteden of juist niet? Werk ik met het juiste internetbureau, hoe kan ik dit meten? Is mijn Adwords-campagne succesvol genoeg? Allemaal vragen waar u als ondernemer tegen aan loopt.

Ik heb in mijn baan dagelijks met deze vragen te maken en ook door vallen en opstaan heb ik het vakgebied geleerd. Ik ben beschikbaar als adviseur of, als het niet te grote uitdagingen zijn, ook voor de uitvoering. Waarom? Marketing is niet alleen mijn werk maar ook mijn hobby en het geeft mij energie om dit te delen. Daarnaast leer ik van iedere ondernemer die ik spreek.

 

 

 

Het verschil maken

Een uniek product of unieke dienst bestaat bijna niet meer. Dat hoeft ook niet, als u het maar anders doet dan uw concurrenten. Het is goed om hier eens bij stil te staan. Er zijn ongetwijfeld processen waar u het anders kunt doen of beter. Als buitenstaander kijk ik hier ongetwijfeld anders tegen aan.

Waarde toevoegen

Door internet en globalisering zijn service en aandacht voor de klant nog nooit zo belangrijk geweest als onderscheidend vermogen. Mijn visie is dat mensen niet alleen getriggerd worden door een prijs maar veel gevoeliger zijn voor het totaalpakket van service, aandacht en sociale betrokkenheid.

 

Een avond ‘sparren’ met een specialist heeft het effect van een zomerse bui. Snel, verfrissend en daarna kunt u met nieuw opgedane inzichten aan de slag.